فضای کتابخانه ای کانون راهور اندیشه حدود سه برابر می شود

یزدفردا "مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری راهور اندیشه یزد از از توسعه فضای کتابخانه ای این کانون تا یکسال آینده متناسب با نیاز و استقبال جوانان و نوجوانان مسجدی خبر داد.


حامد دهقان، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری رهوار اندیشه یزد با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان مسجدی از فعالیت ها و فضای کتابخانه ای این کانون گفت: فضای کتابخانه ای کنونی این کانون 150 تا 160 متر است که پاسخگوی نیازها و استقبال روز افزون جوانان و نوجوانان نیست.


وی در همین زمینه از مشارکت این کانون با اداره کل کتابخانه های استان و توسعه فضای کنونی کتابخانه کانون به 400 متر تا یکسال آینده خبرداد.


وی با اشاره به فعالیت های کانون در مسجد موسی ابن جعفر(ع) خاطرنشان کرد: اکنون در مخزن کتابخانه این کانون 10 هزار عنوان کتاب وجود دارد که با توسعه فضای کتابخانه ای این میزان کتاب افزایش می یابد.


دهقان همچنین از اعزام 120 نفر از جوانان و نوجوانان مسجدی سطح استان با محوریت این کانون به نمایشگاه بین المللی کتاب خبرداد.


گفتنی است، در استان یزد 345 کانون فرهنگی هنری فعالیت می کنند و استان یزد رتبه برتر کشوری در زمینه کانون های مساجد را در سال گذشته کسب کرده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا